søndag den 20. september 2009

Livet som enlig mor - status


Så er ugen næsten omme - og vi overlevede alle tre. Jeg havde frygtet kernenedsmeltninger, stressede morgener og det der var værre, men vi har simpelthen hygget os så meget!

Nu er det søndag aften, børnene har fået nattøj på og ser TV, fryseren er fyldt med æblekage, -mos og Hjem Is, jeg sidder hér og i morgen er det hverdag igen.
Med mand - heldigvis - for det ér nu noget andet, når vi er to, og måske trænger jeg efterhånden også til en enkelt aften, hvor det ikke er mig, der læser historie, børster to sæt tænder, smører madpakker, ordner køkken og tumler i seng klokken 22 uden at have siddet ned. Men det har i bund og grund været en 100% skøn uge at være alene.

Så status er: Vi kan sagtens undvære farmand en uges tid, men nu vil vi gerne have ham hjem igen. 

Jeg har nemlig ikke nået at ordne vasketøj...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar